divendres, 14 de gener del 2011

No sé pas... porto un mes amb un mal de panxa que no se m'acaba de curar, però és que hi ha dies que estic perfectament i altres que no puc ni sortir de casa... avui n'és un, i de fet he estat tota la setmana així.
El metge em diu que faci dieta, i que em prengui un protector d'estòmac... però estic igual que sempre, i fins i tot pitjor, perquè tanta dieta fa que no doni al meu cos els nutrients necessaris i encara em trobi més cansada (et pots fer moltes pel·lis quan tens temps per pensar!! jaja).
En fi, potser hauré de fer com aquell cargolet del conte, i prendre'm una sopeta de poliol!!

1 comentari:

  1. eii m'has d'explicar el conte aquest del cargol i el poliol!! (era així?)

    va nena cuida't, jo estic engripada i amb això em fa mal tot el cos, però espero que després de fer bondat tot el finde, la setmana que ve comenci al 100% recuperada perquè és un rotllo això!!!

    ResponElimina